Każda galeria czy centrum handlowo-rozrywkowe to inny świat! Pomożemy nadać mu niepowtarzalny, nowoczesny charakter.

Interaktywne multimedia w Centrum Riviera

W trakcie budowy Centrum Riviera i3D pracowało nad częścią interaktywną, która jest niezbędnym elementem nowoczesnego handlu wielkopowierzchniowego.Przy współpracy z firmą Expander (specjalizującym się w budowie i administracji powierzchni dla handlu wielkoformatowego) i Hexa Telecom (świadczącym usługi telekomunikacyjne), został wdrożony  system digital signage – Flooid (zintegrowana forma zarządzania informacją wyświetlaną na nośnikach cyfrowych).

riviera_2_-07

klient

Centrum Riviera

kompleks handlowo-usługowy
Lokalizacja: Gdynia
Powierzchnia: 67 000 m2
Ilość lokali handlowo-usługowych: 250
Miejsca parkingowe: 1 900

Centrum Riviera planowane było jako największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe Trójmiasta i całego Pomorza, jedno z największych centrów handlowych Polski. Riviera posiada jeden z najbogatszych tenant mix pośród wszystkich polskich galerii handlowych. Powierzchnia i struktura Centrum daje mu pierwsze miejsce w północnej części kraju pod względem powierzchni i lokuje je w pierwszej dziesiątce największych centrów handlowych w Polsce.

zadanie

  • stworzenie systemu Digital Signage o wysokim standardzie i funkcjonalnościach umożliwiających komunikację z klientem przy pomocy nowoczesnych technologii w czasie rzeczywistym
  • wsparcie wizerunku galerii jako centrum handlowo-rozrywkowego o nowoczesnym charakterze
  • budowanie lojalności klientów przy pomocy interaktywnych rozwiązań
  • umożliwienie scentralizowanego zarządzania działaniami promocyjnymi najemców

realizacja

1 Social Wall

Zestaw monitorów HD zsynchronizowanych w monitor dużego formatu określiliśmy mianem Powerwall. Przy pomocy paneli interaktywnych system angażuje klienta w interakcję o charakterze społecznościowym. Integracja paneli dotykowych i Powerwall pozwala wyświetlać komunikaty wprowadzane przez konsumentów. Umieszczone w kioskach interaktywnych kamery, pozwalają uzupełnić owe komunikaty o zdjęcia i grafiki użytkownika. System Flooid umożliwia logowanie do systemu poprzez profil z mediach społecznościowych (Facebook) lub moderację treści wprowadzanych przez użytkownika.
riviera_2_-03

 

2 Kioski Interaktywne

7 urządzeń typu Infokiosk bazujących na ekranie wielodotykowym o takich funkcjach jak:

  • dostarczenie klientowi poszukiwanych przez niego informacji (jego lokalizacja, plan galerii, sposoby dotarcia do poszukiwanych sklepów/lokali, plan parkingów, rozkłady kursowania komunikacji miejskiej)
  • przedstawienie oferty,
  • poinformowanie o promocjach,
  • informacje dobierane przez centralę (komunikaty, prognoza pogody)

riviera_2_-05

riviera_2_-063 System Flooid

Umożliwia połączenie w/w elementów, strony internetowej i aplikacji mobilnych w zintegrowany system komunikacji z klientem

korzyści

W ramach oferty przedstawiono koncepcję zintegrowanego systemu, dzięki któremu konsument, wykorzystując zainstalowane urządzenia, staje się aktywnym uczestnikiem komunikacji angażując się w interakcję z systemem w galerii handlowej i innymi konsumentami.

  • Galeria zyskuje charakter interaktywnego centrum rozrywkowegoo społecznym charakterze typu „social”
  • Rozwiązania informatyczne umożliwiają zintegrowanie systemu Flooid z Content Management System (CMS) co daje możliwość implementacji spójnej i skutecznej komunikacji marketingowej
  • Klient otrzymuje także nową rolę nadawcy komunikatu, co czyni go aktywnym uczestnikiem nowej społeczności, budując wyjątkowy charakter marki w jego świadomości
  • Wyposażone w system rozpoznawania wieku i płci panele interaktywne umożliwiają dostosowanie informacji promocyjnych do wybranej grupy docelowej podnosząc skuteczność sprzedaży