Augmented Reality (AR) pozwala na rozwinięcie tradycyjnych materiałów drukowanych o kontent wirtualny wykorzystując do tego urządzenia mobilne (tablety i smartfony).
Korzystając z tej interaktywnej technologii można w atrakcyjny sposób wizualizować dowolne produkty wraz z możliwością ich konfiguracji. Dbamy o każdy detal projektu, szczególnie kładąc mocny nacisk na intuicyjny interfejs, wysoką jakoś wykonywanych modeli oraz stabilność i płynność podczas korzystania z aplikacji.
Projekty Augmented Reality mają duży zasięg ponieważ publikujemy je w sklepach Google Play i AppStore.

Poniżej case study z projektu wykonanego dla naszego klienta firmy Echo Investment S.A.

Klient

Echo Investment S.A. to jedna z największych w Europie firm inwestycyjno-deweloperskich z polskim kapitałem. Spółka realizuje inwestycje w czterech głównych sektorach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowo-rozrywkowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym. Od 1996 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała ponad 100 projektów w kilkudziesięciu miastach Polski o łącznej powierzchni ponad 900 tys. mkw. Spółka prowadzi również inwestycje w Rumunii, na Węgrzech i Ukrainie.

Zadanie

  • Przedstawienie nowo powstającego budynku o strukturze kryształu kwarcu jako symbolu technologii, stałości i nowoczesności
  • Promocja przestrzeni komercyjnych poprzez przybliżenie klientom unikatowych cech obiektu

Rozwiązanie

Interaktywna aplikacja Augmented Reality (AR)

Aplikacja wykorzystująca AR przedstawia obiekt widoczny z lotu ptaka. Po pobraniu aplikacji w Google Play lub iOS, użytkownik kieruje kamerę swojego urządzenia mobilnego na znacznik uruchamiający aplikację. W przypadku AR dla Q22 jest to wizualizacja budynku. Można go „obejść” lub, korzystając z interaktywnego menu, przybliżyć widok, a także obserwować w scenerii nocnej. Duża szczegółowość wizualizacji pozwala podziwiać najbliższe otoczenie inwestycji: parkingi, teren zielony a nawet pulsujące światło na maszcie budynku.

Korzyści

Dzięki nowoczesnym metodom wizualizacji inwestor buduje charakter obiektu jako nastawionego na komfort użytkownika i korzystanie z zaawansowanych technologii. Interakcja pozwala zaangażować emocje użytkownika samodzielnie odkrywającego jakość i potencjał inwestycji. Niemałą rolę odgrywają także doznania estetyczne, zapewnione przez dokładność prac koncepcyjnych oraz wysoki poziom szczegółowości prezentacji.

 

Aplikacje najłatwiej pobrać poprzez wpisanie frazy „Q22” w wyszukiwarce Google Play lub AppStore.