Transparent Display


Skuteczna reklama zaczyna się od witryny. To tu konsument podejmuje kluczową z punktu widzenia marki decyzję: wejść czy nie wejść do środka sklepu. Transparentny display to element wystroju, który przykuję uwagę w ułamku sekundy i pozwoli wyróżnić się od konkurencji.

Na czym polega jego przewaga? Na unikatowym połączeniu tradycyjnych elementów wystawienniczych z nowymi technologiami, które ożywiają produkt, nadają mu zupełnie nowy kontekst i przede wszystkim zwracają uwagę konsumenta.

Korzyści
Transparentny display to atrakcyjny element wystroju każdej przestrzeni publicznej, a w szczególności sklepów, showroom’ów, holów czy wystaw. Zwiększa prestiż miejsca, w którym się znajduje i pozwala postrzegać markę jako nowoczesną i wyprzedzającą trendy.

Omawiany ekspozytor wyróżni wybrane produkty nadając im wyjątkowy charakter. Dzięki wyświetlanym na nim treściom można wpłynąć na emocje widza, opowiedzieć o wybranych funkcjonalnościach, zaprezentować pełną gamę produktów czy jego zastosowań. To interaktywna ekspozycja opowie o produkcie dużo więcej, niż jakikolwiek ekskluzywny katalog.

01_i3d_network_transparent_display

+ Uniwersalny charakter gabloty – jej powierzchnia jest dobierana zgodnie  z potrzebami i możliwościami zamawiającego.
+ Dowolna długość prezentowanej animacji – wszystko zależy od potrzeb i oczekiwań klienta.
+ Intuicyjność obsługi – treści uzupełniane lub zmieniane  są przy pomocy karty pamięci.