Power Wall


Jak zwrócić uwagę konsumenta, gdy każdego dnia odbiera setki komunikatów medialnych i reklamowych? Czym może zaskoczyć go jeszcze marka, by przyciągnąć uwagę i utrzymać zainteresowanie? Funkcjonalnym i angażującym rozwiązaniem okazuje się POWER WALL.

Instalacja to idealny przykład rozwiązań Digital Signage, zwanych również „cyfrowym wyjściem z domu”. To praktyczne i skuteczne narzędzie dla centrów i galerii handlowo-rozrywkowych. Kilka lub kilkanaście dużych monitorów zestawionych w jeden duży ekran i połączonych przez systemem Flooid ze stołami dotykowymi – pozwala wyświetlić dowolne komunikaty graficzne w postaci statycznych zdjęć lub animacji w zupełnie nowej, świeżej formule. Dzięki połączeniu Power Wall z urządzeniami pozwalającymi wprowadzać treść przez gości centrum handlowego można uzyskać atrakcyjne narzędzie komunikacji i integracji społecznej. Interakcja z urządzeniem odbywa się za pomocą bezpośredniego kontaktu z monitorami wielodotykowymi lub za pomocą gestów (technologia Kinect).
Korzyści

Wielkość i wysoka jakość prezentowanych treści wywołują wśród odbiorców tzw. „wow effect”. Konsument postrzega komunikat jako coś wyjątkowego, wartego uwagi, czuje się wyróżniony i dostrzeżony, stając się istotną częścią społeczności odwiedzającej centrum. W planowaniu i zarządzaniu treścią pomaga dedykowany system Digital Signage, który dołączony jest do instalacji. Dzięki temu stworzenie zaangażowanej społeczności staje się dużo łatwiejsze i proste w planowaniu.

Charakterystyka i funkcjonalności

Nasze instalacje składają się z bezszwowych monitorów full HD o przekątnej 70 cali, oferują możliwość zastosowania identyfikacji wizualnej klienta oraz podłączenia do nich popularnych konsol Sony Playstation i Xbox, czy systemów VRLP i Flooid. Zastosowane techologie pozwalają na wykorzytanie power wall’a do:
+ gier video
+ streamingu video
+ czy emisję interaktywnych reklam i aplikacji w dowolnej konfiguracji.