Podłogi interaktywne


Reklama, która zaskakuje użytkownika i wciąga do interakcji, zawsze działa na niego lepiej, niż tradycyjne, nudne komunikaty reklamowe. Podłoga, po której porusza się konsument w sklepie czy kinie, to miejsce, które może pełnić taką rolę. Pod warunkiem, że odrobinę się ją ożywi.

Wirtualne ślady obuwia zostawione przez konsumenta w butiku obuwniczym; kamienie, które usuwają się nam spod nóg gdy odwiedzamy sklep outdoorowy; czy możliwość odbijania wirtualnych piłeczek w centrum sportowym – możliwości interaktywnych podłóg są praktycznie nieograniczone.
Ta responsywna powierzchnia reagująca na ruch całego ciała użytkownika łączy w sobie grafikę, animację i dźwięk, umożliwiając najemcy wyświetlenie praktycznie dowolnego komunikatu czy obrazu, który wejdzie w interakcję z konsumentem. Dodatkowe funkcje, w które wyposażony jest nasz autorski system, pozwalają na dostosowanie treści do potrzeb każdego klienta.

01_top_i3d_podlogi_interaktywne_interactive_floor_i3d_network_flooid

Korzyści

Niestandardowy nośnik, jakim są interaktywne podłogi, sprawia że konsument praktycznie nie ma możliwości pominięcia wyświetlanego komunikatu. Chcąc czy nie chcąc i tak musi bowiem przejść przez wykorzystany do promocji obszar. Atrakcyjność i zaskakujący charakter nośnika sprawiają jednak, że jego reakcja jest bardzo pozytywna i wpływa na zapamiętywalność marki. Interaktywne podłogi po prostu przyciągają uwagę i wywierają na odbiorcach niezatarte wrażenie. Tym bardziej, że zawsze dostosowujemy wyświetlane na nich treści do cech i zainteresowań grupy docelowej.

02_top_i3d_podlogi_interaktywne_interactive_floor_i3d_network_flooid

Charakterystyka

+ Szerokie spektrum wykorzystania – począwszy od aplikacji i gier, poprzez quizy i elementy edukacyjne, a na blokach informacyjnych kończąc.
+ System śledzenia ruchu – nowoczesne rozwiązania technologiczne oparte o kamery trójwymiarowe pozwalają na idealne zgranie z ruchami użytkownika i odzwierciedlenie najbardziej skomplikowanych działań.
+ Różne powierzchnie interakcji – nasze podłogi można układać w różnych kształtach i wielkościach, które dostosowane są do specyfiki miejsca i kontekstu interakcji. Powierzchnia może przybierać rozmiary od 12m².
+ Nowoczesny rzutnik – o jasności 8000 ANSI, pozwala na wyświetlanie realistycznych i barwnych obrazów, które przyciągają uwagę.
+ Moduł analizy audytorium – umożliwia wyciągnięcie stosownych statystyk i wniosków z zachowań konsumenckich, co ułatwia usprawnienie instalacji i wprowadzenie ewentualnych zmian.
+ Możliwość zamawiania i uplodu nowych treści zdalnie – w pełni zdigitalizowane rozwiązania pozwalają na wzbogacanie wyświetlanych treści bez konieczności dodatkowych spotkań handlowych. Wystarczy pobrać i w prostych krokach zainstalować w posiadanym systemie stosowne dodatki.
+ Możliwość integracji z systemem  Flooid– który wspomaga zarządzanie sieciami urządzeń dotykowych.