Elelementy Digital Signage (DS), jako grafika komputerowa i animacje już od dekady są obecne w miejscach bezpośredniego kontaktu z klientem: na sali kinowej, w holu a także w przestrzeni otaczającej multipleksy. Następnym krokiem w kierunku przyciągnięcia uwagi klienta i budowaniu relacji z nim stały się aplikacje interaktywne, które dostarczamy do Multikina.

Klient

Multikino

Jedna z największych w Polsce sieci kin wielosalowych. Obejmuje ona ok. 30 lokalizacji na terenie całego kraju a także 2 placówki poza jego granicami. Łączna liczba ekranów: 243 z możliwością obsłużenia 52 220 widzów jednocześnie. Pierwsze kino sieci powstało w 1998 r. Od roku 2008 we wszystkich zainstalowano projektory cyfrowe pozwalające na emisję filmów w technologii 3D. Poza podstawową działalnością w segmencie kinowym i dystrybucji filmów, firma prowadzi także pokazy koncertów, maratonów, transmisji sportowych, Opery HD, zarówno jak i akcje skierowane do określonych grup miłośników filmów, np. Kino na obcasach.

Zadanie

  • kreacja koncepcji nośników dla kampanii off-screen
  • budowanie wizerunku Multikina jako wieloaspektowego centrum rozrywkowego
  • wprowadzenie do przestrzeni multipleksów angażujących elementów animowanych

Realizacja

1 Podłogi interaktywne

Projektor skierowany na powierzchnię poziomą wraz z detektorami ruchu. Grafiki i animacje wyświetlane na podłodze interaktywnej przyciągają uwagę klienta, a opracowane aplikacje i gry tematyczne nakłaniają do interakcji z produktem lub marką. Mogą one angażować klienta do zabawy z bohaterami wyświetlanych w kinie tytułów lub nakłaniać do eksploracji stojących za nimi historii.

2 Wirtualne lustro

Każdy miłośnik filmów będzie mógł poczuć się  w roli swojego ulubionego bohatera. Za sprawą kamery filmującej zachowanie użytkownika i dostępnym do wyboru kostiumom dobrze rozpoznawanych filmowych postaci każdy będzie mógł obejrzeć siebie w stroju gladiatora czy w najbardziej znanej kreacji Marylin Monroe. Detektor ruchu w naszym wirtualnym  lustrze pozwoli przy pomocy ruchu dłoni łatwo komunikować się z urządzeniem a intuicyjny interfejs skupia uwagę użytkownika na elemencie zabawy.

3 System Flooid

Umożliwia połączenie w/w elementów, strony internetowej i aplikacji mobilnych w zintegrowany system komunikacji z klientem.

  • możliwość zamawiania on-line, umieszczania i monitoringu miejsca wyświetlania reklam w  stworzonej przez nas sieci;
  • zarządzanie wszystkimi nośnikami multimedialnymi i treściami na nich wyświetlanymi z jednego ‚punktu dowodzenia’;
  • przechowywanie danych związanych z ilością interakcji oraz z czasem uczestnictwa w celu zastosowania ich do analizy.

Korzyści

Aplikacje interaktywne, które angażują klienta w zabawę pozwalają, za pośrednictwem starannie dobranego contentu, budować historię marki lub produktu. Użytkownik, wykazując się aktywnością własną nawiązuje więź emocjonalną z przedstawionymi przez nas treściami. Czyni to z naszych aplikacji ‘cichego sprzedawcę’ w sytuacjach podejmowania decyzji, kiedy użytkownik staje się konsumentem na etapie podejmowania decyzji. Dodatkowo Multikino Media – spółka powołana w celu sprzedaży przestrzeni reklamowych, wzbogaciła swoją ofertę o kolejny nośnik reklamowy z obszaru nowoczesnych technologii.